Pytania i odpowiedzi

  • Z jakiej tkaniny są szyte produkty Hyggens?
    • Wysoka jakość tkanin to nasz priorytet, gdyż zależy nam, aby nasi Klienci cieszyli się naszymi produktami jak najdłużej. Wszystkie nasze produkty wykonane są z tkanin renomowanych europejskich producentów. Wśród naszych kolekcji znajduje się wiele tkanin, które zdobyły prestiżowe nagrody wnętrzarskie. Przy wyborze tkaniny znajdą Państwo opis kolekcji, skład tkaniny i sposób jej czyszczenia.
  • Czy kolory i wzory na stronie są wiernie odzwierciedlone?
    • Wszystkie tkaniny pokazane na stronie Hyggens staramy się odzwierciedlić jak najlepiej. Ich wyświetlanie może zależeć od monitora komputera lub tabletu.
  • Czy produkty można prać?
    • Większość naszych tkanin nadaje się do prania. Dokładne instrukcje dotyczące czyszczenia podane są przy wyborze danej tkaniny. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi.
  • Czym różnią się narzuty jednostronne od dwustronnych?
    • Tak zwane narzuty „dwustronne” szyte są z tkanin dekoracyjnych z tej samej kolekcji po obu stronach. Przeznaczone są dla osób, które chcą ozdobić dwoją sypialnię wybraną tkaniną dekoracyjną - raz w jednym, a raz drugim kolorze; lub posiadać tą samą tkaninę dekoracyjną z obu stron. Narzuty jednostronne to narzuty szyte z tkaniny dekoracyjnej po wierzchniej stronie, a wykończone ozdobną podszewką po jej spodniej stronie. Warto jednak zaznaczyć, że ozdobne podszewki, które stosujemy to również najwyższej jakości tkaniny. Od tkanin dekoracyjnych odróżnia je ich jednorodna struktura, jednak same w sobie z powodzeniem też mogą stanowić wysokiej jakości dekorację sypialni.
  • Dlaczego, wybierając narzutę dwustronną, nie można łączyć ze sobą tkanin dekoracyjnych z różnych kolekcji?
    • Nie rekomendujemy łączenia ze sobą tkanin dekoracyjnych różnych kolekcji, gdyż poszczególne kolekcje różnią się teksturami i grubościami tkanin.
  • Jaka jest jakość podszewek dekoracyjnych?
    • Wszystkie ozdobne podszewki, które stosujemy to renomowane tkaniny, nie odbiegające jakością od pozostałych kolekcji. Od tkanin dekoracyjnych odróżnia je jedynie jednorodna struktura, jednak same w sobie z powodzeniem również mogą stanowić wysokiej jakości dekorację sypialni.
  • Czy tyko rekomendowane przez Państwa kolory podszewek pasują do wybranej przeze mnie tkaniny dekoracyjnej?
    • Nie, są to jedynie rekomendacje stylistów Hyggens. Do każdej tkaniny dekoracyjnej sugerujemy do czterech ozdobnych podszewek, które z pewnością będą pasować. Jednakże projektując swój wzór z Hyggens to Klient ostatecznie decyduje, jakie kolory ze sobą zestawić, aby idealnie pasowały do jego wnętrza.
  • W jakim kolorze jest lamówka produktów Hyggens, gdy Klient sam decyduje się na swój projekt?
    • W każdym produkcie Hyggens lamówka wykończona jest tą samą tkaniną, która znajduje się po spodniej stronie produktu.
  • Czy kupując poszewkę poduszki otrzymuję samą poszewkę, czy również wypełnienie?
    • Oferujmey jedynie poszewki. Wypłnienie należy zakupić osobno.
  • Ile wynoszą koszty wysyłki?
    • Wysokość opłat uzależniona jest od sposobu płatności: a) Przy płatności przelewem lub kartą koszt dostawy wynosi 17 zł.
      b) Przy płatności „za pobraniem” (przy odbiorze przesyłki) koszt dostawy wynosi 22 zł
      W zależności od wybranej opcji dostawy koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia i Kupujący jest informowany o niej przed ostatecznym złożeniem zamówienia.
  • Jakie są dostępne metody płatności?
    • Płatność za Zamówiony Towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze Towaru), kartą i e-przelewem za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (PayU) lub tradycyjnym przelewem na konto.
  • Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
    • Przewidywany czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi 14 dni roboczych liczonych od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • W jaki sposób dostarczane są produkty?
    • Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (najczęściej DPD). Wybór firmy kurierskiej należy do Hyggens i ma na celu jak najszybszą wysyłkę zamówienia. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy pod adresem domowym, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca w którym Kupujący będzie przebywał (np. miejsca pracy z koniecznym dodaniem nazwy firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.
  • Czy mogę zwrócić produkt?
    • Tak. Kupujący ma prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Koszty przesyłki pokrywa Zwracający. Po otrzymaniu kompletnego, nieuszkodzonego produktu Hyggens w ciągu 5 dni roboczych dokona zwrotu zapłaty na konto Kupującego.